flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Положення про сектор господарського, матеріально-технічного забезпечення

Затверджено

Наказом керівника апарату

Малинського районного суду

Житомирської області

від 20.01.2021 року № 1-ОД

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Сектор господарського , матеріально – технічного забезпечення

Малинського районного суду Житомирської області

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Положення про сектор господарського, матеріально – технічного забезпечення Малинського районного суду Житомирської області (далі – Положення) встановлює єдині засади діяльності, завдання, обсяг обов’язків та основні вимоги щодо їх виконання, права та відповідальність працівників сектору.

Сектор господарського, матеріально – технічного забезпечення (далі - Сектор) є структурним підрозділом Малинського районного суду Житомирської області (далі - суд) і забезпечує діяльність суду з питань, що належать до його компетенції.

У своїй діяльності сектор керується чинним законодавством України, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, Правилами поведінки працівників суду, іншими нормативно-правовими актами, наказами, розпорядженнями голови суду, керівника апарату суду та цим Положенням.

Робота сектору ведеться згідно затверджених планів роботи суду та сектору.

Положення про сектор, його чисельність, функціональні інструкції працівників сектору  затверджує керівник апарату суду.

Сектор безпосередньо підпорядковується  керівнику апарату суду.

Структура, чисельність працівників сектору визначаються штатним розписом та структурою Малинського районного суду Житомирської області, затвердженими у встановленому законом порядку територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Житомирській області і мають забезпечувати якісне виконання покладених на сектор завдань і функцій.

 

  1. ФУНКЦІЇ ТА ЗАВДАННЯ

Основними завданнями сектору є здійснення матеріально-технічного забезпечення діяльності суду, суддів та працівників суду, підтримання належного внутрішнього порядку в приміщеннях суду, налагодження безперебійного функціонування систем життєзабезпечення приміщень суду, облік та збереження матеріальних цінностей, поточний ремонт і технічне обслуговування приміщень суду.

Забезпечення утримання та обслуговування адміністративної будівлі суду, службових приміщень, господарських споруд та прилеглої території.

Ведення обліку, контролю за наявністю, звірки з бухгалтерським обліком основних засобів, контроль за  належним робочим станом основних засобів, відповідно до їх розміщення по кабінетах по інвентарних та номенклатурних номерах.    

Складення необхідних документів по руху, витрачанню, списанню непридатних для подальшого користування матеріальних цінностей  суду.

Проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей.

Забезпечення виконання протипожежних заходів і утримання у справному стані пожежного інвентарю.

Спостереження за порядком, забезпечення утримання в належному технічному, санітарному та протипожежному стані службових приміщень та інших споруд суду, на прилеглих територіях.

Організація роботи по комплектуванню службових приміщень, інвентарем, канцелярським приладдям із відповідним обліком, здійснення нагляду за їх схоронністю і проведенням своєчасного ремонту.

Здійснення контролю за економним і раціональним використанням інвентарю, приладдя та інших матеріальних цінностей, які знаходяться в приміщеннях суду.

Взаємодія з постачальними організаціями по забезпеченню суду комунальними послугами ( газ, водопостачання та водовідведення, електроенергія, вивіз сміття).

Організація

Створення безпечних і нешкідливих умови праці для працівників апарату.

 

 

  1. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ СЕКТОРУ

 

Сектор очолює завідувач господарства, який призначається на посаду і звільняється з посади наказом керівника апарату суду з дотриманням вимог трудового законодавства. Посада завідувача господарства  відноситься до посад, які виконують функції з обслуговування.

До складу сектору входять: завідувач господарства, робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків, прибиральниця службових приміщень.

 

Завідувач господарства організовує, спрямовує та контролює роботу сектору.

Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків, прибиральниця службових приміщень безпосередньо підпорядковується завідувачу господарства.

Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків, прибиральниця службових приміщень призначається на посаду та звільняється з посади наказом керівника апарату суду з дотриманням вимог трудового законодавства.

  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ПРАЦІВНИКІВ СЕКТОРУ

Працівники сектору мають право:

- користуватися правами і свободами, передбаченими Конституцією України та іншими актами законодавства;

- отримувати матеріально-технічне забезпечення для виконання покладених на них обов'язків та завдань;

- в установленому порядку отримувати від працівників суду інформацію, необхідну для виконання посадових обов'язків;

- вносити в межах своєї компетенції пропозиції щодо вдосконалення роботи суду;

- брати участь у нарадах та зборах трудового колективу суду.

Працівники сектору зобов'язані:

- забезпечувати організацію, своєчасне і якісне виконання дорученої їм роботи;

- дотримуватися Конституції та законів України, інших нормативно-правових актів, Правил поведінки працівників суду, Правил внутрішнього трудового розпорядку суду, посадових інструкцій, правил охорони праці та протипожежної безпеки,  вимог інших документів, які стосуються роботи суду;

- виконувати свою роботу у взаємодії з працівниками інших структурних підрозділів;

- належним чином виконувати доручення керівника апарату суду, голови суду.

 

  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Працівники сектору відповідно до Кодексу законів про працю України несуть відповідальність за порушення трудової дисципліни, неякісне або несвоєчасне виконання своїх обов’язків і завдань, бездіяльність або недобросовісне використання наданих їм прав.

 

 

 

 

 

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Положення про сектор господарського, матеріально – технічного забезпечення Малинського районного суду Житомирської області (далі – Положення) встановлює єдині засади діяльності, завдання, обсяг обов’язків та основні вимоги щодо їх виконання, права та відповідальність працівників сектору.

Сектор господарського, матеріально – технічного забезпечення (далі - Сектор) є структурним підрозділом Малинського районного суду Житомирської області (далі - суд) і забезпечує діяльність суду з питань, що належать до його компетенції.

У своїй діяльності сектор керується чинним законодавством України, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, Правилами поведінки працівників суду, іншими нормативно-правовими актами, наказами, розпорядженнями голови суду, керівника апарату суду та цим Положенням.

Робота сектору ведеться згідно затверджених планів роботи суду та сектору.

Положення про сектор, його чисельність, функціональні інструкції працівників сектору  затверджує керівник апарату суду.

Сектор безпосередньо підпорядковується  керівнику апарату суду.

Структура, чисельність працівників сектору визначаються штатним розписом та структурою Малинського районного суду Житомирської області, затвердженими у встановленому законом порядку територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Житомирській області і мають забезпечувати якісне виконання покладених на сектор завдань і функцій.

 

  1. ФУНКЦІЇ ТА ЗАВДАННЯ

Основними завданнями сектору є здійснення матеріально-технічного забезпечення діяльності суду, суддів та працівників суду, підтримання належного внутрішнього порядку в приміщеннях суду, налагодження безперебійного функціонування систем життєзабезпечення приміщень суду, облік та збереження матеріальних цінностей, поточний ремонт і технічне обслуговування приміщень суду.

Забезпечення утримання та обслуговування адміністративної будівлі суду, службових приміщень, господарських споруд та прилеглої території.

Ведення обліку, контролю за наявністю, звірки з бухгалтерським обліком основних засобів, контроль за  належним робочим станом основних засобів, відповідно до їх розміщення по кабінетах по інвентарних та номенклатурних номерах.    

Складення необхідних документів по руху, витрачанню, списанню непридатних для подальшого користування матеріальних цінностей  суду.

Проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей.

Забезпечення виконання протипожежних заходів і утримання у справному стані пожежного інвентарю.

Спостереження за порядком, забезпечення утримання в належному технічному, санітарному та протипожежному стані службових приміщень та інших споруд суду, на прилеглих територіях.

Організація роботи по комплектуванню службових приміщень, інвентарем, канцелярським приладдям із відповідним обліком, здійснення нагляду за їх схоронністю і проведенням своєчасного ремонту.

Здійснення контролю за економним і раціональним використанням інвентарю, приладдя та інших матеріальних цінностей, які знаходяться в приміщеннях суду.

Взаємодія з постачальними організаціями по забезпеченню суду комунальними послугами ( газ, водопостачання та водовідведення, електроенергія, вивіз сміття).

Організація

Створення безпечних і нешкідливих умови праці для працівників апарату.

 

 

  1. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ СЕКТОРУ

 

Сектор очолює завідувач господарства, який призначається на посаду і звільняється з посади наказом керівника апарату суду з дотриманням вимог трудового законодавства. Посада завідувача господарства  відноситься до посад, які виконують функції з обслуговування.

До складу сектору входять: завідувач господарства, робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків, прибиральниця службових приміщень.

 

Завідувач господарства організовує, спрямовує та контролює роботу сектору.

Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків, прибиральниця службових приміщень безпосередньо підпорядковується завідувачу господарства.

Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків, прибиральниця службових приміщень призначається на посаду та звільняється з посади наказом керівника апарату суду з дотриманням вимог трудового законодавства.

  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ПРАЦІВНИКІВ СЕКТОРУ

Працівники сектору мають право:

- користуватися правами і свободами, передбаченими Конституцією України та іншими актами законодавства;

- отримувати матеріально-технічне забезпечення для виконання покладених на них обов'язків та завдань;

- в установленому порядку отримувати від працівників суду інформацію, необхідну для виконання посадових обов'язків;

- вносити в межах своєї компетенції пропозиції щодо вдосконалення роботи суду;

- брати участь у нарадах та зборах трудового колективу суду.

Працівники сектору зобов'язані:

- забезпечувати організацію, своєчасне і якісне виконання дорученої їм роботи;

- дотримуватися Конституції та законів України, інших нормативно-правових актів, Правил поведінки працівників суду, Правил внутрішнього трудового розпорядку суду, посадових інструкцій, правил охорони праці та протипожежної безпеки,  вимог інших документів, які стосуються роботи суду;

- виконувати свою роботу у взаємодії з працівниками інших структурних підрозділів;

- належним чином виконувати доручення керівника апарату суду, голови суду.

 

  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Працівники сектору відповідно до Кодексу законів про працю України несуть відповідальність за порушення трудової дисципліни, неякісне або несвоєчасне виконання своїх обов’язків і завдань, бездіяльність або недобросовісне використання наданих їм прав.