flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Проведено узагальнення результатів опитування відвідувачів щодо якості функціонування Малинського районного суду Житомирської області

30 березня 2014, 13:00

 Проведено узагальнення результатів опитування відвідувачів щодо якості функціонування Малинського районного суду Житомирської області 

       Згідно рішення Ради суддів загальних судів № 108 від 25.12.2013 року та з метою підвищення ефективності роботи апарату Малинського районного суду Житомирської області проведено опитування відвідувачів у формі анкетування щодо якості функціонування суду, яке тривало з 17.03.2014 по 20.03.2014 року.
На інформаційних стендах, на веб - сторінці суду були розміщені оголошення про заплановане опитування відвідувачів, виготовлено та розмножено анкети.     
Вивчення думки відвідувачів суду дає можливість дослідити рівень надання судових послуг. Практична користь його полягає у тому, що отримані результати використовуватимуться для всебічного врахування думки громадян, визначення шляхів подолання існуючих проблем та прийняття відповідних управлінських рішень, направлених на їх вирішення та удосконалення діяльності судової установи.
Відвідувачі також мали змогу оцінити якість роботи суду за такими аспектами: якість роботи суду, повнота, ясність та доступність інформації для відвідувачів суду, дотримання термінів судового розгляду, виконання своїх обов’язків працівниками апарату суду, якість роботи суддів та якість судового рішення.
В загальному учасники судових проваджень досить високо оцінили якість роботи суду   40% опитуваних оцінили на 4 бали, 40% на 5 балів, 10% опитуваних оцінили на 3 бали та 10% утримались від дачі оцінки. 
Відвідувачі в цілому позитивно оцінили доступність суду : добре – 30%, задовільно – 15%, відмінно – 50%, утрималось від відповіді 5%.
Не має особливих претензій у відвідувачів стосовно зручності та комфортності перебування у будівлі суду, оцінили на добре – 50%, задовільно – 15%, відмінно – 35%.
Респонденти задоволені обсягом інформації, розміщеної в суді. Це пояснюється наявністю в суді інформаційних стендів .
Досить високо відвідувачі оцінили якість роботи працівників апарату  суду добре – 55%, відмінно - 40%  ,утрималось від відповіді 5% опитуваних.
Не виникало особливих зауважень в учасників судових проваджень і стосовно роботи суддів. Судді дотримуються загальної етики поведінки, проявляють по відношенню до відвідувачів такі риси як коректність, доброзичливість, ввічливість. Судячи з відповідей респондентів судді є неупередженими та незалежними, на них не здійснюється «зовнішній тиск». 
На питання чи ставляться судді до учасників судових проваджень коректно та ввічливо : Так -75%, скоріш так – 20%, скоріш ні -5%
На запитання чи було рішення викладено доступно для розуміння мовою та чи є, на Вашу думку, це рішення обґрунтованим відповіли : скоріше ні -10%, скоріше так – 20%, так – 50%, ще не ознайомились – 20%.
Серед рекомендацій, які надали респонденти для суду це , збільшити кількість залів судових засідань, вчасно розпочинати судові засідання; скоротити терміни розгляду справ.
Отже, підсумовуючи викладене, можна дійти висновку, що організація роботи апарату суду здійснюється в цілому на достатньому рівні.  Отримані показники є стимулом для подальшого удосконалення діяльності суду, оскільки необхідно завжди прагнути здобувати кращих результатів у роботі, а не залишатися на досягнутому рівні. Врахування рекомендацій громадян в подальшій роботі суду стане підґрунтям зростання довіри громадськості до судової системи.
Проведене анкетування свідчить про достатню довіру громадян до правосуддя та подальші дії влади мають бути скеровані на підвищення укріплення високої оцінки громадськістю системи судочинства.