flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Графік особистого прийому керівництвом суду

19 листопада 2024, 08:29

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Малинського районного суду

                                                                               Житомирської області

                                                                               від 17.02.2022 р. № 4-од

 Графік

особистого прийому громадян

керівництвом Малинського районного суду Житомирської області

 

з/п

Посада

Прізвище, ім'я, по батькові

День прийому

Години прийому

Телефони

1.

Голова суду

Ярмоленко Володимир Вікторович

Четвер

з 09.00 до 12.00

+380 4133 5-14-22

2.

Керівник апарату суду

Крушевська Наталія Михайлівна

Середа

з 14:00 до 16:00

+380 4133 4-01-38

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Малинського районного суду

                                                                               Житомирської області

                                                                               від 17.02.2022 р. № 4-од

                                                        

 

ПОРЯДОК
організації та проведення особистого прийому громадян у  Малинському районному суді Житомирської області

 

  1. Загальні положення

          1.1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у Малинському районному суді Житомирської області.

1.2. Основними завданнями посадових осіб, які здійснюють прийом громадян, є:

реалізація положень Закону України “Про звернення громадян ” та інших законів, Указів Президента України, актів Кабінету Міністрів України з питань реалізації громадянами конституційного права на звернення;

сприяння у вирішенні проблемних питань, з якими звертаються громадяни до  суду, відповідно до чинного законодавства та в межах компетенції.

1.3.  Посадові особи суду, які здійснюють особистий прийом громадян, у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України “Про звернення громадян ”, “Про державну службу ”, Указом Президента України від 07.02.2008 № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ”, та цим Порядком. 

 

  1. Організація особистого прийому громадян

2.1. Прийом громадян головою суду та керівником апарату суду (особами, що виконують їх обов’язки) проводиться згідно з графіком, що затверджується наказом.

 Інформація про порядок, графік особистого прийому громадян в Малинському районному суді Житомирської області розміщується на вебсайті суду, на інформаційному стенді   суду та на посту охорони в доступному для вільного огляду місці суду.

Усі звернення реєструються в Журналі обліку особистого прийому громадян.

2.2. Прийом осіб, яким присвоєно звання Герой Радянського Союзу, Герой України, Герой Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни та жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», здійснюється першочергово та особисто Головою суду.

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

2.3. Не допускається з'ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.

2.4. Під час попереднього запису громадян на особистий прийом до керівництва суду з’ясовуються прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання заявника, зміст порушеного питання. Також, відповідальним працівником опрацьовуються документи, інші матеріали, що подаються для обґрунтування громадянином своїх заяв (клопотань), скарг або пропозицій (зауважень).

2.5. Якщо розв'язання питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції суду  голова суду,  керівник апарату суду, заступник  керівника апарату суду роз’яснюють, до якого органу державної влади або органу місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи доцільно звернутися, по можливості сприяє в цьому (повідомляє адресу, номер телефону тощо).

2.6. Для забезпечення кваліфікованого роз'яснення порушених громадянином питань, голова суду, керівник апарату суд  можуть залучати до їх розгляду працівників  апарату суду, або одержувати від них потрібну інформацію.

2.7. Повторний прийом з питань, що вже розглядалися в суді, проводиться в тому випадку, якщо порушене питання не було вирішене по суті.

У разі повторного звернення вивчаються матеріали з порушеного питання, з’ясовуються причини, що його викликали. Надаються можливі роз’яснення та необхідна допомога в межах компетенції.

2.8. У разі коли порушене питання вирішити безпосередньо під час особистого прийому неможливо через його складність і необхідність додаткового вивчення, громадянинові може бути запропоновано викласти його у формі письмового звернення.

Подане громадянином під час особистого прийому письмове звернення розглядається в порядку, встановленому Законом України «Про звернення громадян», і реєструється згідно з Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 № 348.

2.9. Термін розгляду пропозицій, заяв та скарг обчислюється з дня, наступного за днем, з якого починається строк (таким днем є день їх надходження та реєстрації в суді), по день направлення заявнику відповіді на його звернення. Якщо останній день терміну розгляду звернення припадає на неробочий день, то останнім днем терміну вважається перший після нього робочий день.

Звернення розглядаються і вирішуються в термін не більше одного місяця від дня їх надходження, враховуючи вихідні, святкові та неробочі дні, а ті, що не потребують додаткового вивчення та проведення перевірки за ними, - невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання.

Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, то голова суду, керівник апарату суду,  заступник керівника апарату суду.  установлюють термін, потрібний для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.

2.10.Голова суду,  керівник апарату суду зобов'язані забезпечити прийом усіх громадян відповідно до попереднього запису з урахуванням правил внутрішнього трудового розпорядку суду  та визначеного графіком часу.

2.11. За відсутності голови суду прийом здійснює суддя, що виконує обов’язки  голови суду; за відсутності керівника апарату суду прийом здійснює особа, яка виконує обов’язки керівника апарату суду.

2.12. У прийомі громадян можуть брати участь їх представники, повноваження яких оформлені в установленому чинним законодавством порядку.

2.13. Громадяни, визнані судом недієздатними, на прийом до суду приймаються разом із їх законними представниками.

2.14. У разі необхідності  голова суду, керівник апарату суду вправі вимагати документ, що засвідчує особу заявника, або підтвердження повноваження на представництво інтересів іншої особи.

  1. Відповідальність за порушення законодавства про звернення громадян

3.1. Посадові особи суду несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену законодавством України, за недотримання вимог Закону України «Про звернення громадян».

3.2. Подання громадянином звернення, що містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших протиправних дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством України.

  1. Узагальнення, аналіз письмових і усних звернень громадян та забезпечення контролю за їх розглядом

   Апарат Малинського районного суді Житомирської області здійснює постійний контроль, систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян, щоквартально інформує про це голову суду та керівника апарату суду.