Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Додаток 2
до наказу керівника апарату Малинського районного суду
Житомирської області
від 17 лютого 2022 року № 2-од
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк документів,
які надаються запитувачам інформації
Додаток 1
до Інструкції
(пункт 4)
ЗАЯВКА №__________
від «___»____________20___року
на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів,
що надаються за запитом на інформацію
(назва документа)
_____________________________________________________________________
(найменування структурного підрозділу, в якому знаходиться запитувана інформація)
_____________________________________________________________________
Запитувач (прізвище та ініціали запитувача – для фізичної особи, найменування запитувача – для юридичної особи або об’єднання громадян, що не має статусу юридичної особи, адреса, телефон)
|
|
Послуга, що надається |
Кількість сторінок |
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
|
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
|
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) |
|
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування |
|
* За відсутності даних ставиться прочерк.
Додаток 2
до Інструкції
Отримувач:
Код отримувача: |
ТУ ДСА України в Житомирській області
26278626 |
Реєстраційний рахунок:
|
UA308201720343181001100000277 |
Банк отримувача:
|
ДКС України м.Київ |
РАХУНОК №__________
від «____» _____________20____ року
Платник: |
|
|
|
|
Назва |
Вартість виготовлення 1 сторінки, грн |
Кількість сторінок, шт. |
Ціна, грн |
Відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію |
|
|
|
РАЗОМ |
|
|
|
Усього до сплати: |
|
|
|
|
(сума словами) |
Бухгалтер |
|
|
|
|
|
|
(підпис) |
|
(посада, ініціали (ініціал імені), прізвище) |
Витрати на копіювання,
сканування та друк документів,
що надаються за запитом на інформацію
Послуга, що надається |
Кількість сторінок |
копіювання або друк документів формату А4 та меншого розміру (у тому числі двосторонній друк)
|
0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
копіювання або друк документів формату А3 та більшого розміру (у тому числі двосторонній друк)
|
0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
копіювання або друк документів будь-якого формату, якщо у документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк)
|
0,4 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки |
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування |
0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Примітка: Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання, сканування або друку документів.
Отримувач:
Код отримувача: |
ТУ ДСА України в Житомирській області
26278626 |
Реєстраційний рахунок:
|
UA308201720343181001100000277 |
Банк отримувача:
|
ДКС України м.Київ |