flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Додаток 2

до наказу керівника апарату Малинського районного суду

Житомирської області

від 17 лютого 2022 року № 2-од

ІНСТРУКЦІЯ

про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк документів,
які надаються запитувачам інформації

  1. Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної Інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Малинським районним судом Житомирської області (далі -суд).
  2. Начальник відділу діловодства та документального забезпечення суду ( у разі відсутності - інший працівник апарату суду у відповідності до резолюції голови суду), що готує Інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє службовою запискою керівника апарату суду про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.
  3. Керівник апарату суду (особа, що виконує обов’язки) не пізніше 24 годин з часу отримання даних про обсяг запитуваної інформації виписує рахунок для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.
  4. Керівник апарату суду (особа, зо виконує обов’язкт) на підставі отриманої заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 2) та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, передає його начальник відділу діловодства та документального забезпечення суду.
  5. Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються

 

  1. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).
  2. Після надходження коштів на рахунок Малинського районного суду Житомирської області від запитувача інформації, керівник апарату суду повідомляє службовою запискою начальника відділу діловодства та документального забезпечення суду з зазначенням дати надходження коштів на рахунок суду.
  3. Відповідальна особа готує запитувану Інформацію та надає її запитувачу у строки визначені законодавством про доступ до публічної інформації.
  4. Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді. Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на реєстраційний рахунок Малинського районного суду Житомирської області, про що керівник апарату суду повідомляє службовою запискою начальника відділу діловодства та документального забезпечення суду, якому доручено надати запитувану інформацію.

 

  Додаток 1

  до Інструкції

                                                                                   (пункт 4)

 

 

ЗАЯВКА №__________

від «___»____________20___року

на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів,

що надаються за запитом на інформацію

(назва документа)

_____________________________________________________________________

(найменування структурного підрозділу, в якому знаходиться запитувана інформація)

_____________________________________________________________________

Запитувач (прізвище та ініціали запитувача – для фізичної особи, найменування запитувача – для юридичної особи або об’єднання громадян, що не має статусу юридичної особи, адреса, телефон)

 

 

 

Послуга, що надається

Кількість сторінок

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

 

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

 

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

 

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

 

За відсутності даних ставиться прочерк.

 

 

Додаток 2

до Інструкції

 

 

Отримувач:

 

Код отримувача:

ТУ ДСА України в Житомирській області

 

26278626 

Реєстраційний рахунок:

 

UA308201720343181001100000277

Банк отримувача:

 

ДКС України м.Київ

 

РАХУНОК №__________

від «____» _____________20____ року

Платник:

 

 

 

 

 

Назва

Вартість виготовлення

1 сторінки, грн

Кількість сторінок,

шт.

Ціна, грн

Відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію

 

 

 

РАЗОМ

 

 

 

 

Усього до сплати:

 

 

 

 

(сума словами)

 

Бухгалтер

 

 

 

 

 

 

 

(підпис)

 

(посада, ініціали (ініціал імені), прізвище)

 

 

 

Витрати на копіювання,

сканування та друк документів,

що надаються за запитом на інформацію

 

Послуга, що надається

Кількість сторінок

копіювання або друк документів формату А4 та меншого розміру (у тому числі двосторонній друк)

 

0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

копіювання або друк документів формату А3 та більшого розміру (у тому числі двосторонній друк)

 

0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

копіювання або друк документів будь-якого формату, якщо у документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк)

 

0,4 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Примітка: Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання, сканування або друку документів.

 

Отримувач:

 

Код отримувача:

ТУ ДСА України в Житомирській області

 

26278626 

Реєстраційний рахунок:

 

UA308201720343181001100000277

Банк отримувача:

 

ДКС України м.Київ